Det vi passer på, er det hele værd

Forsvaret er med til at beskytte de værder, som er centrale for det, vi lever i Danmark. 

Fra i dag og ti uger frem kan danskere i hele landet møde en ny fælles branding kampagne for det samlede danske forsvar.

 

Kampagnen skal synliggøre forsvarets og beredskabets vigtige samfundsopgave og jobmuligheder og dermed styrke afsættet for den kommende opbygning af Forsvaret og hele Forsvarsministeriets område.

 

Første del af kampagnen sætter fokus på Forsvarets rolle som beskytter af de danske værdier – tillid, tryghed og frihed – som er centrale for det liv, vi lever i Danmark.

 

Se kampagnefilmen ”Det vi passer på, er det hele værd” (artiklen fortsætter under videoen):

 

 

Forsvaret står de kommende år over for en stor genopbygningsopgave. Det betyder, at vi skal have endnu flere kolleger – både med og uden uniform.

 

Anden del af kampagnen giver derfor et indblik i det danske forsvar som arbejdsplads. Her viser og fortæller soldater, beredskabsfolk og civilt ansatte om nogle af alle de spændende og anderledes job, som findes på tværs af hele Forsvarsministeriets område.

 

Læs mere om kampagnen og Forsvarets mange spændende jobmuligheder her:

 

Spørgsmål vedrørende Forsvarets opgaveløsning kan rettes til Forsvarskommandoens pressevagt: +45 70 20 04 40 / fko-presse@mil.dk

 

Spørgsmål vedrørende udarbejdelsen kampagnen kan rettes til Forsvarsministeriets Personalestyrelse: +45 32 66 50 90 / fps-ktp-kom@mil.dk

 

Mere information om jobmulighederne i Forsvaret og på hele Forsvarsministeriets område findes på www.karriere.forsvaret.dk/job