Brug for akut hjælp?

Er du soldat, veteran eller pårørende med akut brug for hjælp, så ring til Veterancentrets døgntelefon: 7281 9100

Problemer med appen

Har du spørgsmål eller problemer med appen, skal du kontakte din behandler. Du kan se kontaktoplysningerne til din behandler i bunden af overblikssiden.

 

Oftest stillede spørgsmål (og svar)

Herunder kan finde spørgsmål og svar om Veteranassistenten:

 

Oftest stillede spørgsmål (og svar)

Hvem kan se min aktivitet og beskeder i Veteranassistenten?

Beskeder mellem dig og din behandler er kun tilgængelige for dig og din behandler. For at sikre at der ikke sker dobbeltbookinger eller gentagelser af aktiviteter, er alle aftaler og aktiviteter synlige for de medarbejdere som du er tilknyttet i Veteranassistenten.

Hvor ser jeg tidligere aktiviteter?


Tidligere og udførte aktiviteter kan du finde ved at trykke på knappen ’Aktiviteter’ i bunden af app’en. Hvis siden er tom, eller hvis du ikke kan finde den aktivitet du leder efter, kan det skyldes filtrering af aktiviteterne. Filtrering ændres ved at trykke på ikonet i oppe i højre hjørne af siden der viser dine aktiviteter.

Hvordan fjerner jeg udførte aktiviteter fra overblikssiden?

For at fjerne udførte aktiviteter fra overblik-siden kan du swipe til højre på den ønskede aktivitet og vælge ’fjern fra oversigt’. Aktiviteten kan derefter findes ved at trykke på ’aktiviteter’ i bunden af app’en.

Hvordan kan jeg aflyse min mødeaftale?

 

Du kan ikke aflyse din mødeaftale med Veterancentret i appen. Hvis du ønsker at aflyse eller ændre en mødeaftale, skal du kontakte Veterancentret på 7281 9700.

Hvornår får jeg svar på de beskeder jeg har sendt til min behandler(e) i app’en?

 

Din kontaktperson i Veterancentret svarer dig hurtigst muligt. Du kan regne med svar inden for 2-3 arbejdsdage inden for Veterancentrets åbningstider.

 

Hvis du har brug for akut hjælp skal du ringe til Veterancentrets døgntelefon på 7281 9700

Hvordan fjerner eller ændrer jeg de notifikationer jeg modtager fra Veteranassistenten?

 

Hvis du ikke vil modtage notifikationer på din mobil, eller vil ændre hvilke notifikationer du modtager, kan du ændre dine preferencer under ’mine oplysninger’.

 

Knappen ’mine oplysninger’ findes i menuen i højre hjørne af app’en, her kan du ændre notifikationer eller slå dem fra. Hvis du ønsker en notifikation på en bestemt aktivitet, kan du trykke på klokke-ikonet ud for en ny aktivitet.

Aktuel driftstatus

Status: normal drift

Sidst opdateret 15. januar, 2024 - Kl. 13.34